tirsdag 15. september 2009

Hmmm, klar for avreise?

Ja, nå nærmer det seg med stormskritt. Vi skal altså på tur!!! Endelig. Vi er 4 jenter som skal på rundtur i verden, og etter intens sparing og planlegging i månedsvis er det altså bare 2 uker igjen. Avreise er 29. September og turen går først til Sao Paulo, Brasil via Oslo og London.

Vi fant ut at å opprette en blogg er en super måte for våre nære og kjære å kunne holde seg oppdatert, og for oss å kunne dele og dokumentere alle våre opplevelser de kommende månedene. Får bare håpe det ikke er manko på internettkafèer, for datamaskin tør vi absolutt ikke å ha med oss i ryggsekken.

Alle dere som velger å følge med på denne bloggen må gjerne skrive til oss, vi skal svare så fort det lar seg gjøre!

Terese, Silje, Carina og Tine

9 kommentarer:

  1. Ja nå nærmer det seg jenter!!!

    SvarSlett
  2. Ja, herlighet så spennende. Tror ikke det helt har gått opp for meg enda, tror det gjelder de andre jentene også! Sitter og skriver ned adresser til norske ambassader i sør amerika, godt å ha. Ellers skal jeg ut å handle lommekniv i dag, har hørt at det er smart å ha med...haha. Tror jeg skal se på et par episoder av MacGyver i samme slengen ;)
    Tine

    SvarSlett
  3. Hei jenta mi:)
    Supert at du la ut reiseruten her.
    Gleder meg til å lese og følge dere på reisen:)
    Klem mamsen

    SvarSlett
  4. Det beste er når man står på flyplassen og innser at man skal være borte noen måneder. Det kribler skikkelig!

    SvarSlett
  5. Hei og hå på reise dere skal nå!!! :-)

    Er ikke misundlig neeei da :-(
    Helt rått, gleder meg masse til å høre hvordan dere har det.
    19 år siden jeg dro, puh 20 juni 1990.

    for min del ble det som følger:
    Miami, key west, philadelphia, new york, chicago, niagar falls, demoines, denver, las vegas, LA, san fransisco, arizona, mexico*2 venesulela(caracas)not good:-),videre til st thomas, barbados matinuque, san juan, caracua, hawaii, australia thailand og malaysia.

    Som sagt 19 år siden og jeg husker det som d var i går ett minne for livet det er HELT sikker, den beste investeringen dere kan gjøre uten tvil.....

    Men en ting dere MÅ huske på ellers vil turen deres ikke bli bra...
    HOLD MEG OPPDATERT :-) :-)

    Stor klem fra Onkel Jarle god reise.

    U never walk alone!!!

    SvarSlett
  6. Jøss, ikke dårlig det da Onkel Jarle. Var sikkert kjempespennende. Selvfølgelig skal vi holde deg oppdatert. Skal prøve å skrive jevnlig og legge ut bilder :) Nå er det bare 5 dager igjen og her er det planlegging for alle penga. Mye som skal huskes på og ordnes før avreise... Men tror det meste er i boks. Det kribler godt i magen allerede! God Jul og godt nyttår, så sees vi i 2010 ;)

    Tine

    SvarSlett
  7. Andreas: Ja det beste er når vi er kommet oss av gårde til flyplassen, nå går vi bare og venter på å reise! Synes forresten godt du kan studere reiseruten vår og komme å besøke oss et sted...JA:D

    Onkel J: Du skal selvfølgelig oppdateres!!! Love u!

    Carina

    SvarSlett
  8. Hei jenter,
    Nå har dere vært på tur i hele to dager og forhåpentligvis kommet frem til Brasil. Så nå er vi her hjemme spent på hvordan turen har gått så langt. Håper på snarlig oppdatering. Hilsen Papsen til Silje

    SvarSlett
  9. Hei:)..mamsen til Tine og Carina her.

    Fått en liten mail av Tine..jentene våre har det bare bra! De er i Copacabana...et finere strøk av Brasil:).regn og dårlig vær,men skal nå på guidet tur som de gleder seg til! Har sovet i 10 timer.. og regnet ut at de har vært på reise i 40 timer..
    De ville snart skrive på bloggen sin:)
    Jeg måtte bare skrive noen ord.., siden jeg vet at mange med meg venter på livstegn fra jentene på tur!!
    Hilsen Rita

    SvarSlett